Friday, October 28, 2011

Mengemaskini Blogspot


I so happy today..aku xbosan pun arini...pg2 lg dah ceria dan gembira g klas...haha...makin tmbh gembira bila kelas smpai kul 10 je..haha..kejam2..balik je umah bkak netbook,trus bkak cte Nasi Lemak 2.0 yg tlh didownload mlm td..boleh tahan la cte dia..haha..dpt tgk kjap je :( ...mak suruh beli mnyk untk mesin rumput..lpas beli smbung tgk cte..haha...naseb baek xtggl solat jumaat..hehe..balek je solat,tukar bju then tlg mak mesin  rumput.. 
focusnye :)

ada gaya mcm player hoki x?hehehe.. :)
    aktiviti ptg aku lak ialah maen bola rondes..paham x apa bola rondes??ala game yg lbeh kurang mcm besbol tu..hehe..best maen ngan kwn2..
aktiviti mlm aku plak??
aktivitinya ialah g doa slamat umah org blok den..
esok ank dia/kwn aku,lempeng akn bertunang so aku g la doa slamat uh..
balik je doa slamat,feels want to 'mengemaskinikn' this blog..
thank read friend :)
nite all :*
assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment