Saturday, November 12, 2011

Makan Pelanduk

Assalamualaikum all..
apa khabar??
aku  sehat je..
arini cuti kan??
haha..
apa aktiviti korg arini??
ni aktiviti aku arini..
pg td aku bngun tdo secara paksa..
haha..
abh aku suruh call kwn aku tnya mak dia ada kt umah x..
mak dia pndai urut dan akak aku lak sakit pinggang..
dia nk urut la..
tp malangnya mak dia xde kat umah..
lpas bngun aku xtau nk wat apa..
bosan gle..
naseb ada kenduri..
td ada kenduri cukur jambul dan doa selamat..
ni mse msak..aku snap siang td..



ni kari ayam..


ni tmpt org mlas wat keje..haha..

tga msak nasi..

ni la dia pelanduk msak cili api

ni cik comel..


kenduri abes tgahari td..
lpas je kenduri aku lepak kt cc..
haha..
abes rm3 maen game..haha..
maen game smpai xnk balek..
siap bapak aku call suruh balek..
haha..mlm aku tgk AIM 18..
best la jgk..
tu je yg nk kongsi..
nite all..

No comments:

Post a Comment