Friday, November 11, 2011

Hari 1Murid 1Sukan sekolah..

Assalamualaikum semua..
hehe..
maaf lmbt update blog...
ttdo td..
arini aku pg2 dah angkat brg berat..
biasalaa hantar buku teks arini..
byk la jgk aku angkat..
18buah buku..
hehe..
ni gamba mse hantar buku..
ni guru kelas aku yg baek..hehe..kitorg syg ckgu ni.. :D




bju merah ni bdk pandai..dlm laki dia pgang no 1 dlm klas tp slalunya dia kalah ngan bdk pompuan..

rajinkn ckgu ni??tekun uh..haha..

ni syamsul..aku snap mse dia bru smpai..













lpas hantar buku,xtau nk wat apa..
bosan gle..
tp nasib baik bdk ni ajk maen bola..
bdk kitorg yg main mcm bodoh2 je..
tp hebat bai..
mula2 lwn form 5..
berlagak form 5 pd mulanya tp diorg tetap kalah ngan kitorg..
2-1 xsilap aku..
then ckgu suruh bdk form 5 kuar,bdk form 2 lak kitorg lawan..
ganas gle bdk form 2 maen..
geram je rasa..
tp diorg tetap kalah ngan kitorg..
3-0 kitorg kalahkn diorg..
sempat la anjing2 kn diorg..
hahaha..
lpas balek skolah mcm biasa la g solat jumaat..
lpas solat,mak aku ckap ada angkt khemah arini..
org blok aku nk wat cukur jambul..
lpas angkat dan pasang khemah,aku trus g masjid..
masa uh nk msuk waktu asar..
lgpun aku lupe ltak duet sedekah yg mak aku bg mse solat jumaat td..
hehe..
then cc time laa..
aktiviti malam aku??
ni la deh..
update blog..
hehe..
td aku ttdo mse ujan..
start tdo kul 7.30 smpai 12 malam..
oke la..
bye all :D

No comments:

Post a Comment