Thursday, November 10, 2011

Kerajinan Menghasilkn Dividen yg lumayan..

Assalamualaikum semua..
aku seronok arini..
first,aku nk bgtau korg yg aku ni sbena ahli lembaga pengarah PUM skolah aku...
PUM bermaksud program usahawan muda..
stiap awal kitorg sbg ahli akn labur saham..
then kitorg start meniaga..
arini adalah pengakhirannya apabila syarkt dgn rasmi dibubarkn dan pembahagian dividen akn dilakukn..
mmg best dpt dividen..
aku dpt rm50 sbg bonus..
semua ahli lembaga pengarah rm50 sbg bonus..
hehe..aku dpt keseluruannya rm203.45..
tp dlm uh ada duet akak aku jgk..
aku selit dia dlm saham aku..
alhamdulillah murah rezeki aku..
ni gamba yg sempat aku snap mse mesyuarat tersebut..













tu je gamba yg sempat aku snap..
janji msing2 puas ati dgan hasil titik peluh korg..
aktiviti ptg aku mcm biasa la..
always cc time..
haha..
ckup smpai disini..
malam all.. :)

No comments:

Post a Comment